درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33118صفحه نخست » شنبه، 18 فروردین 1397 - 12:18
گوگل و آمازون به دنبال سلطه دیجیتالی بر فضای داخل خانه های مردم!    
آمازون و گوگل در رقابت با یکدیگر برای اشغال و دیجیتالی کردن خانه های ما، پتنت ها یا ابتکارات و اختراعاتی را طراحی کرده و در حال ثبت آنها هستند. پیش بینی می شود که 75 درصد از خانه ها در آمریکا تا سال 2020، دارای باشند. اما این اسپیکرها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ آیا امن هستند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمازون و گوگل در رقابت با یکدیگر برای اشغال و دیجیتالی کردن خانه های ما، پتنت ها یا ابتکارات و  اختراعاتی را طراحی کرده و در حال ثبت آنها هستند. پیش بینی می شود که 75 درصد از خانه ها در آمریکا تا سال 2020، دارای <اسپیکر هوشمند> باشند. اما این اسپیکرها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ آیا امن هستند؟


با مرور این ابتکارات و اختراعات، می بینیم که دو غول فن آوری در صدد مجهز کردن دستگاه های خانگی هوشمند خود به آخرین امکانات و فن آوری ها می باشند تا توسط آنها به آنچه در خانه می گذرد گوش بدهند. این نوآوری ها، اولین بار آخر هفته گذشته از سوی نیویورک تایمز فاش شدند.


آمازون و گوگل، دو عرضه کننده پیشرو دستگاه های خانگی هوشمند هستند که ادعا می کنند محصولات شان تنها هنگامی که کاربران آنها را فعال کنند (با فشار دادن دکمه یا استفاده از عبارات Hey, Alexa  یا Okay Google)، به مکالمه گوش داده و دستور داده شده را انجام می دهند.

اما گوگل که یکی از ابداعات اش در مرحله ثبت اختراع می باشد، ادعا می کند که سیستم شنود می تواند شیطنت یا سوءرفتار کودک در غیاب والدین را تشخیص بدهد. نرم افزار جدید می تواند الگوهای گفتاری را تجزیه و تحلیل کند، حضور کودک را شناسایی کند و به والدین اجازه بدهد که اسپیکر هوشمند را برای دادن هشدار کلامی، برنامه ریزی کنند.

 

از نکات جالب دیگر اینکه با نوآوری های جدید می توان حالت روحی ساکنان خانه را از روی صدا تشخیص داد. مثلا صدای گریه، ناراحتی و صدای خنده و شادی را نشان می دهد.


فن آوری ها و ابداعات نوین باعث شده بسیاری از کارشناسان و مردم در مورد نقض حریم خصوصی خود ابراز نگرانی کنند. اما آمازون ادعا می کند که حفظ حریم خصوصی کاربران را جدی گرفته و استفاده از صدای مشتری برای تبلیغات هدفمند را انکار می نماید.


با اینکه آمازون و گوگل تاکید می کنند که به ثبت رساندن این ابداعات و اختراعات چند سال طول می کشد، اما آیا تلاش این شرکت ها برای ورود و سلطه بر فضای داخل خانه، شما را نگران نمی کند؟

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد